Zákazníci mají různé zkušenosti

S automobily a rovněž i s firmami, které je nabízejí. Samozřejmě se to týká všech – těch, které prodávají i vozidla nová i těch, která nabízejí ojetá. Pro některé je alfou i omegou pouze zisk, nejlépe rychlý a téměř bezpracný. Nic jiného je nezajímá. Péče o zákazníka je pro ně neznámým pojmem. My jsme jiní. Zákazník je pro nás vítaným hostem i partnerem k jednání. Chceme, aby byl spokojený a rád se k nám v budoucnu vracel.

Každý dnes zná termín ojetina či ojetiny.

Někdo může namítnout, že toto označení je poněkud pejorativní. V našem autobazaru to ovšem vidíme poněkud jinak. Ojetina je dnes naprosto běžně používaný termín. Lze ho slyšet u mládeže i u starší generace. Vystihuje pouze to, že vozidlo není nové, že už má něco naježděno. Pokud bychom toto označení odmítali, nemohli bychom mít pochopení pro zákazníky, kteří k nám zavítají právě kvůli zakoupení takového zboží.

Zákazníci mají různé zkušenosti
Ohodnoťte příspěvek